[Thelug] Πρόοδος εργασιών

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Thu Jul 17 18:48:33 EEST 2008

Ζητώ συγγνώμη από όλους για τη κωλυσιεργία τις τελευταίες ημέρες.
Βρίσκομαι στην Αθήνα και θα είμαι Θεσσαλονίκη από τις 23-24 του μηνός
και από τότε μάλλον με καθημερινή παρουσία στο Εργαστήρι. Έχω κάνει
κάποιες αφανείς προεργασίες απαραίτητες για τη λειτουργία αλλά και τη
δημοσιότητα του χώρου. Μουσαμάδες από την Καλλιθέα δυστυχώς δε
κατάφερα να πάρω καθώς το εργαστήρι έκλεισε στο τέλος της προηγούμενης
βδομάδας, αμα την άφιξη μου στη πρωτεύουσα.

Κάτι σημαντικό για όσους είναι εκτός λίστας και θέλουν να συνεισφέρουν
είναι να δημοσιοποιήσω το e-mail

labthess παπάκι hellug τελεία gr

στο οποίο μπορείτε να στέλνετε τυχόν προσφορές υλικού ή οτιδήποτε και
η ομάδα διαχείρισης θα το λαμβάνει και θα σας απαντά σχεδόν αμέσως.

Από βδομάδα λοιπόν θα συνεννοηθούμε για τις πρώτες εργασίες. Ελπίζω να
φύγετε σε κοντινές παραλίες.

Τα λέμε!!!