[Serlug] ...αρχάρια....

tanya karakosta whitequeenx at hotmail.com
Sat Nov 29 15:43:23 EET 2008

καλησπέρα...
με λένε Τάνια και είμαι από Σέρρες (όχι φοιτήτρια)  και μετά από κάποια πολύ καλά σχόλια γνωστών μου σχετικά με το linux , έπεσαν στα χέρια μου 1-2 τεύχη του περιοδικού linux format. Ένα άρθρο που μου κέντρισε την περιέργεια ήταν του τεύχους μαρτίου 2008 όπου εξηγούσε πως μπορούμε να περάσουμε linux σε κάποιον παλιό υπολογιστή για να μην τον πετάξουμε. Ψάχνοντας για πληροφορίες σχετικά με αυτό, βρήκα και τη serlug.
Θα ήθελα να ρωτήσω 2-3 πληροφορίες.
1) εχω 1 παλιο υπολογιστη 10 χρονων με win 98 γίνεται αυτό ή είναι πολύ παλιός?
2) σε ποια site? θα μπορέσω να βρώ κάτι σαν demo πχ του συγκεκριμένου λειτουργικού για να καταλάβω λίγο τί γίνεται?...και να δω μετά αν θα το εγκαταστήσω? (γιατί συμφωνώ πάρα πολύ με το ελεύθερο λογισμικό σαν ιδέα γενικότερα)
3) τί είναι ακριβώς το bash scripting για το οποίο έχετε κάτι συναντήσεις? (Ξέρω από h/y αλλά όχι προγραμματισμό , θα μπορούσα να παρακολουθήσω ή χρειάζονται κάποιου είδους γνώσεις όπως ανώτερα μαθηματικά κτλ?)