[Plug] Τέρμα η ιστοσελίδα;;;

Γιώργος Κωστόπουλος giorgosk67 at gmail.com
Fri Jul 1 02:01:52 EEST 2016

Στις 27 Ιουνίου 2016 - 7:20 μ.μ., ο χρήστης Georgios Nikolopoulos
<geonik500 at gmail.com> έγραψε:

> Γειά σας,
>
> Λόγω κάποιων προβλημάτων με το email τώρα έπεσε το μάτι μου στο mail.
>
> Ναι όντως δεν είναι ενεργό το PLUG εδώ και καιρό.

Ναι. Κρίμα! :-(

> Ο περισσότερος κόσμος που ασχολιόταν είναι τώρα στο P-Space και ότι εκδηλώσεις
> γίνονται είναι από το P-Space.

Πάντως δεν είναι το ίδιο. Το P-Space ασχολείται περισσότερο με θέματα
harware - κυβερνητικής - ρομποτικής, ενώ ένα LUG, είναι περισσότερο
προσανατολισμένο, σε θέματα λογισμικού.

> Το site ήταν σε ένα δικό μου VPS που λόγω capital controls έκλεισε. Άτιμοι Γερμανοί
> μας έκοψαν τα λεφτά μας έκοψαν και το VPS :) .

Γιατί το λες αυτό;;; :-)
Είναι γνωστό πως "οι Γερμανοί, είναι φίλοι μας"!
χεχεχε!!! :-)

https://youtu.be/Has9Bvlyxdk

> Στο FB θα βάλω ένα link για τη σελίδα του P-Space, ώστε να μπορεί κάποιος να βρει τον κόσμο που ασχολείται.
>

> Αυτά.
>
> ΓιώργοςΝ

Συνονόματε θα σ' ευχαριστήσω και προσωπικά για τη προσφορά σου στο
χώρο του Ανοιχτού Λογισμικού και δε βαριέσαι...κρίση είναι θα περάσει!
:-)
Γ.