[Plug] Hactivism για αιμοδοσία;

Γιώργος Κ giorgosk67 at gmail.com
Mon Nov 30 20:25:15 EET 2015

Καλησπέρα σε όλους! :-)

Μόλις μπήκα και γράφτηκα στο Bloode.org.
Δε μπορώ να πω πως εντυπωσιάστηκα και ιδιαίτερα, αλλά ίσως δε κατάλαβα κάτι.

Δε μου άρεσε το design. Τα γκρίζα γράμματα σε άσπρο φόντο, είναι
ιδιαίτερα κουραστικά και δυσανάγνωστα (παρότι έχω εγκαταστημένη την
Infinallity Ultimate).
Σε Chromium το interface της σελίδας δε λειτουργεί, οπότε ξαναμπήκα με Palemoon.
Είναι μάλλον ενοχλητική η απαίτηση ν' ανεβάσεις φωτό-avatar. Τέλος
πάντων, ανέβασα μία με τον Tux.

Περί της ουσίας, η μόνη δυνατότητα που φαίνεται να 'χει ο
εγγεγραμμένος χρήστης, είναι να συντάξει μια έκκληση για λήψη αίματος.
Θα ήταν καλύτερο (κατά τη προσωπική μου άποψη), να υπήρχε ένα
(υποτυπώδες έστω) φόρουμ, για την ανταλλαγή απόψεων - βοήθειας, μεταξύ
των μελών.
Να; μπορείς να βλέπεις και τις αιτήσεις των υπολοίπων μελών κλπ.

Προσωπική μου άποψη, είναι πως είναι θετικό βήμα, αλλά έχει μεγάλα
περιθώρια βελτίωσης.
Βασικά, προς τη κατεύθυνση της περισσότερο κοινοτικής προσπάθειας και
λιγότερο βασισμένη στις αποκλειστικές ενέργειες του Διαχειριστή.

Αν κάποιος έχει μεγαλύτερη εμπειρία, ας μας διαφωτίσει σχετικά. :-)
Γ.