[Plug] Εισαγωγική παρουσίαση Linux στο CEID

George Nikolopoulos geonik500 at gmail.com
Sat Nov 22 04:09:42 EET 2014

Καλή δουλειά παιδιά.

Εμένα προσωπικά θα μου άρεσε να υπάρχει στην αρχή και μία παρουσίαση
για τα πιο "φιλοσοφικά" θέματα του ελεύθερου λογισμικού.

Πως το έχω στο μυαλό μου.

Τι είναι λογισμικό.
Τι είναι source code
Τι είναι compile
Τι είναι ένα binary program
Τι είναι ελεύθερο λογισμικό
Οι 4 ελευθερίες του ελεύθερου λογισμικού.
Μικρό ιστορικό για το GNU Project
Μικρό ιστορικό για το Linux
Αναφορά μερικών πολύ γνωστών εφαρμογών ελεύθερου λογισμικού (π.χ.
firefox, chrome, Libreoffice, Apache)

Ίσως σε αυτή την παρουσίαση θα μπορούσαν να κολλήσουν και κάποια
κομμάτια που έχετε ήδη σχεδιάσει όπως για παράδειγμα τι είναι
λειτουργικό σύστημα και διαφορές Linux και Windows.

Αν θέλετε μπορώ να αναλάβω εγώ αυτή την παρουσίαση.