[Plug] [mpessas at gmail.com: Παρουσίαση στην Plug]

Seeker Odysseas seeker_odysseas at yahoo.co.uk
Fri Nov 14 10:11:49 EET 2014

Ω ναι, μαζί σας.

Δημήτρη, πολύ ωραία η ιδέα σου για καταγραφή. :)

On 20141114 02:26, Dimitris Leventeas wrote:
> Θα ήταν ωραίο αν θα μπορούσε να καταγραφεί η παρουσίαση και να δούμε
> κάποιο βίντεο αργότερα.

> <mailto:themhs at gmail.com>>:
>
>     Count me in for that =)

>     <geonik500 at gmail.com <mailto:geonik500 at gmail.com>>:
>
>         Το προωθώ στη λίστα να το έχουμε στα υπόψη για μελλοντικές
>         παρουσιάσεις.
>

>         ----- Forwarded message from Apostolos Bessas
>         <mpessas at gmail.com <mailto:mpessas at gmail.com>> -----
>
>         Date: Fri, 31 Oct 2014 06:45:11 +0000
>         From: Apostolos Bessas <mpessas at gmail.com
>         <mailto:mpessas at gmail.com>>
>         To: George Nikolopoulos <geonik500 at gmail.com
>         <mailto:geonik500 at gmail.com>>
>         Subject: Παρουσίαση στην Plug
>
>         Καλημέρα,
>
>         Τι γίνεται; Όλα καλά;
>
>         Πιστεύεις θα είχε νόημα κάποια παρουσίαση για Agile
>         development και Lean
>         principles στα πλαίσια της PLUG; Ξέρω ότι ξεφεύγει από το θέμα
>         του Linux,
>         αλλά παλαιότερα τουλάχιστον κάναμε και πιο γενικές παρουσιάσεις.
>
>         Τα λέμε,
>         Αποστόλης
>
>         ----- End forwarded message -----
>
>         --
>

>     --
>     Themis
>

>     --

GIA ELLINES (FOR GREEKS:) An to mynhma moy den emfanizetai swsta enhmerwste me gia na to ksanasteilw. Eyxaristw.

(An to minima mou den emfanizete sosta enimeroste me gia na to ksanastilo. Efxaristo.)

Save one tree and protect our environment- Do not print out this e-mail if it is not absolutely necessary.