[Plug] Email server

Monopatis Dimitris monopatis at gmail.com
Thu Jul 17 17:23:05 EEST 2014

Χαίρεται! Θέλω να έχω τον δικό μου email server. Έχω προσπαθήσει αρκετές
φορές χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία, νομίζω μπορούσα μόνο να λαμβάνω. Έχω
στην διάθεση μου debian VPS στον okeano(μπορώ να αλλάξω λειτουργικό) και
debian raspberry pi στο σπίτι και δικό μου domain. Νομίζω το λάθος μου
επικεντρωνόταν στα domain records ή υπάρχει κάποιο firewall στο SMTP
(port 25). πως μπορώ να το τσεκάρω το τελευταίο; να φτιάξω έναν simple
server- simple client στο port 25;

Έχει στήσει κανείς με επιτυχία; Μπορεί να στέλνει σε εμπορικά email;

Έχω βρει αυτό για raspberry
http://www.samhobbs.co.uk/raspberry-pi-email-server

Τα φώτα σας παρακαλώ!