[Plug] Ανακοίνωση installfest

George Nikolopoulos geonik500 at gmail.com
Fri May 2 17:46:04 EEST 2014

Γειά σε όλους,

Ετοίμασα την επισυναπτόμενη ανακοίνωση για το installfest του Σαββάτου
10/5.

Δείτε την και πείτε αν είναι οκ για να την προωθήσουμε και να την
ανεβάσουμε και στο site.

Επίσης αυτή την Τετάρτη 7/5 θα κάνουμε μία γενική πρόβα για το
installfest, να δούμε τι έχουμε και τι χρειαζόμαστε.

Από την συνάντηση της τελευταίας Τετάρτης και τη συζήτηση προέκυψαν ότι
χρειαζόμαστε τα παρακάτω:

* Τραπέζια για να βάλουμε τους υπολογιστές (έχουμε)
* Πολύπριζα (υπάρχουν κάτω από το τραπέζι + 1 εξτρα που υπάρχει στο χώρο)
* Ethernet switch (Δεν έχουμε)
* CAT5 cables 4 - 5 (Δεν έχουμε)
* Έξτρα monitor (Θα χρησιμοποιήσουμε από το code bender)
* VGA cables (Έχουμε;)
* Installation DVDs / CDs (Δεν έχουμε)
* Installation usb sticks (Δεν έχουμε)
* Εγκατάσταση local mirror του ubuntu 14.04 και xubuntu 14.04 repository. (Δεν έχουμε)

Εγώ μπορώ να φέρω καλώδια VGA και CAT5 και έχω διαθέσιμο και 1 usb
stick.

Όποιος μπορεί να καλύψει κάποιες άλλες ανάγκες ας το απαντήσει στο
μύνημα αυτό και επίσης να το φέρει την Τετάρτη για να δούμε ότι όλα
λειτουργούν οκ.

Τέλος θα χρειαστούμε και κόσμο για την ημέρα και τις ώρες της
εγκατάστασης. Αν και δεν περιμένουμε καμία λαοθάλασσα καλό θα ήταν να
υπάρχει κάποιος κόσμος εκεί ώστε να μοιραστεί η δουλειά και να είναι πιο
ξεκούραστα για όλους.

Πάλι όποιος θέλει να συμμετέχει ας απαντήσει στο email αυτό.

Εγώ φυσικά θα είμαι.

Installfest λοιπόν μέχρι να γίνει η Πάτρα Windows free city :D.

Αυτά,
Γιώργος Νικολόπουλος