[Plug] Συνάντηση Τετάρτης

Themistoklis Savvidis themhs at gmail.com
Tue Apr 29 23:07:38 EEST 2014

Κ για να το κάνουμε κ πιο ενδιαφέρον, μπορούμε..

..να βρούμε όλοι μαζί[1] κάποιο dataset που θεωρούμε ιντριγκαδόρικο..

..να θέσουμε κάποιες ερωτήσεις πάνω σ' αυτό..

..και να δούμε από κοντά πως μπορούμε να βρούμε τις απαντήσεις που ψάχνουμε
χρησιμοποιώντας το pandas ώστε να κοιμηθούμε ήρεμοι το βράδυ[2].

It's up to us. Sky's the limit[3].

[1] Αν δε με ικανοποιήσουν οι προτάσεις σας, θα επιλέξω δημοκρατικά κάποιο
dataset με βάση τα δικά μου κριτήρια, τα οποία εκ των υστέρων θα καταλάβετε
πως είναι και δικά σας.

[2] Ακόμη κ αν αφήσουμε κάποια ερωτήματα αναπάντητα, δεν υπάρχει περίπτωση
να μην κοιμηθώ ήρεμος το βράδυ. Είναι skill που απέκτησα στο στρατό.

[3] Όπου "sky", μια-μιαμιση ώρα.

--
Themis