[Plug] Επανεκίνηση PLUG

Fotis Hantzis ithilgore.ryu.l at gmail.com
Mon Feb 3 22:14:46 EET 2014

Καλή αρχή κι από μένα, και όπως ειπε ο Δημήτρης, καλό θα ηταν να
μαγνητοσκοπήσετε τις διαλεξεις.
Αν καταφερετε να ξεπερασετε εκεινα τα παλια epic sessions της PLUG που
μερικες φορες αγγιζαν τα ορια των 3 ωρων (αλλα και τα limits του Medulla
Oblongata πολλων ατομων), then we have something to anticipate.

-- ithilgore