[Plug] Οθόνες, βιβλία και άλλα...

dimitzortzis at gmail.com dimitzortzis at gmail.com
Sat Oct 29 00:51:21 EEST 2011

Για το παιδί που ρώτησε,
έχω κι εγώ 2 CRT (μια 15" και μια 17") που θέλω να ξεφορτωθώ. Δουλεύουν και
οι 2. Τις έχω στο Μεσολόγγι αλλά θα μπορούσα ίσως να σου τις στείλω με το
λεωφορείο ή να τις φέρω Πάτρα. Θα έρθω κάποια από τις επόμενες μέρες, λόγω
εξεταστικής.
Στείλε μου mail αν θέλεις γιατί το έσβησα το δικό σου μήνυμα.

Δημήτρης

Dimitris
P-Space <http://www.P-Space.gr>