[Plug] Linux kernel 3.0 party

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Tue May 31 12:40:43 EEST 2011

Ρε μαν, Σ/Κ γίνονται όλα τα events. Αλλά εντάξει, ας δούμε τί λένε και οι άλλοι και να αποφασίσουμε. Εγώ πάντως προτείνω Παρασκευή ή Σάββατο βράδυ, πιτσαρία πόρτο ρίκο κλασσικά, να θυμηθούμε λίγο και τα παλλιά καλά λιμέρια του PLUG, γιατί τώρα τελευταία το έχουμε χαλάσει.

Also, mpessas, 3 emails; Πώς το κατάφερες αυτό;

tzikis