[Plug] P-Space baby

dimitzortzis at gmail.com dimitzortzis at gmail.com
Thu May 5 02:04:01 EEST 2011

Καλησπέρα!
δημιούργησα μια mailing list για το P-Space. Σκοπός της είναι να συντονίσει
τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν για να πάρει τα πάνω του του hackerspace
και να μεγαλώσει. Είναι για να συναντηθούν όσοι ενδιαφέρονται να ασχοληθούμε
με αυτό και για να συγκεντρωθούν όλες οι ιδέες για το τι πρέπει να γίνει στο
εξής. Η λίστα είναι εδώ: http://groups.google.com/group/p-space-baby

Στο hackerspaces.org υπάρχουν αρκετές πηγές για τα hackerspaces, κανονικό
documentation και επίσης πολλά κείμενα που είναι πολύ ενθαρρυντικά για τη
δημιουργία ενός τέτοιου χώρου. Τις τελευταίες μέρες διαβάζω αρκετά σχετικά
και μου τρέχουν τα σάλια μέχρι το πάτωμα βλέποντας hackerspaces όπως το
Metalab <http://metalab.at/wiki/English>. Συνειδητοποιώ ότι αντιμετωπίζουμε
για το P-Space τα ίδια προβλήματα που είχαν κι εκεί, πχ. χώρος, κοινότητα
κλπ. και το γεγονός ότι τα κατάφεραν (και μας λένε και με ποιο τρόπο!) είναι
πολύ ενθαρρυντικό!

Στο hackerspaces.org γράφουν ότι το πιο σημαντικό για ένα νέο χώρο είναι οι
υποδομές. Αν δωθούν οι υποδομές τότε θα έρθει ο κόσμος και θα κάνει ένα σωρό
γαμάτα πράγματα που δεν θα τα είχαμε σκεφτεί μόνοι μας. Και νομίζω έτσι
πρέπει να κινηθούμε για το P-Space.
Στο Metalab ακολούθησαν μια τακτική που σκέφτομαι να δοκιμάσουμε κι εδώ:
ζήτησαν από διάφορα άτομα να βάλουν το όνομα τους σε μια λίστα, χωρίς να
είναι δεσμευτικό, και να λένε ότι "εάν μαζευτούμε 40 άτομα θα δίνω 20 ευρώ
το μήνα για το hackerspace". Όταν μαζεύτηκαν 40 ονόματα νοικιάστηκε ένας
χώρος και μετά τα πράγματα πήραν το δρόμο τους. Δηλαδή έγιναν events, ήρθε
περισσότερος κόσμος και πλέον το Hackerspace συντηρείται με συνδρομές μελών
(120-130 άτομα) κι είναι ένας γαμάτος χώρος.
Ίσως θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε κάτι τέτοιο από το booth της PLUG στη
FOSSCOMM. (ανεξάρτητα από αυτό, ήδη ετοιμάζουμε κείμενα για PLUG και P-Space
για να τυπωθεί ένα δισέλιδο φυλλάδιο)

Έφτιαξα και ένα piratepad στο οποίο έχω γράψει κάποιες ιδέες και πράγματα
που έχω βρει για το P-Space με το σκεπτικό να συμπληρώνει όποιος θέλει ότι
θέλει: http://www.piratepad.net/p-space-baby
Αυτή τη στιγμή για κάποιο λόγο δεν μου ανοίγει, ελπίζω να επανέλθει αργότερα
αν και ίσως να φτιαχτεί κάποιο wiki κάποια στιγμή.

Αυτά για την ώρα.. :) Ελπίζω να γραφτείτε στη mailing list!

--
Dimitris