[Plug] Τι λέτε να γράφουμε στο OSarena?

Kakouros Nikolaos tterranigma at yahoo.com
Sun Mar 27 22:18:54 EEST 2011

Γεια σας παίδες! Λέγομαι Νίκος και έχω έρθει σε δύο συναντήσεις του PLUG. Νιώθω
ήδη πριζομένος (μέλος του PLUG...). Να πω από την αρχή πως είμαι στους
Ηλεκτρολόγους, γιαυτό θέλω θαυμασμ... επιείκεια! :-Ρ Επίσης, όπως είχα πει στον
Βασίλη προχθές, είμαι μέλος και στο osarena.net , το οποίο φαντάζομαι πολλοί από
σας θα γνωρίζετε. Άκουσα προχτές ότι ο PLUG έχει θέμα προβολής και πολλοί δεν
ξέρουν ότι κάνει τέτοιο έργο. Τι θα λέγατε να γράφουμε στο OSarena αρθράκια
σχετικά με το τι σχεδιάζει ο PLUG, να ανεβάζουμε βίντεο από τις παρουσιάσεις
εκεί και ότι άλλο μας κατέβει; Σίγουρα υπάρχει και το site του PLUG αλλά, η
προβολή μας μέσα από το OSarena θα είναι τεράστια και πολύ μεγαλύτερη, καθώς και
αμεσότερη από τον πλανήτη EΛΛΑΚ. Τι λέτε;

Nikolaos Kakouros
EESTEC LC Patras, Chairman
E-mail: tterranigma at yahoo.com
Msn: tterranigma at yahoo.com