[Plug] Hacking party aftermath

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Sat Mar 26 21:00:29 EET 2011

Άργησε πολύ, γιατί ο δημήτρης (τζώρτζης) έστελνε το email αλλά λόγω κάποιου corrupt header δεν πήγαινε στη λίστα. Γιαυτό, αντιγράφω εδώ το αρχικό email (μπας και δουλέψει):

Απολογισμός και κάποιες σκέψεις και από μένα και τον Τζίκη:
1. Ποοοοοοολλύυυυυςςς κόσμος! Όταν προτάθηκε η ιδέα λέγαμε ότι θα είμαστε εμείς κι εμείς, 10 άτομα το πολύ. Στο doodle που έγινε για το event είχαμε 25 συμμετοχές από τις πρώτες κιόλας μέρες της ανακοίνωσης. Το βράδυ πριν το event οι συμμετοχές έφτασαν τις 40, και τελικά ήρθαν περίπου 60 άτομα. Για την ακρίβεια, από ότι μας είπαν, ήρθαν και αρκετοί που απλά έφυγαν λόγω του απίστευτου κόσμου που υπήρχε.

2. Ο χώρος δεν έφτανε! Στον ΑΣΤΟ χρησιμοποιήσαμε και δυο άλλες αίθουσες για να χωρέσουμε. Δυστυχώς κάποιοι έφυγαν, άκουσα πχ πολλές φορές να λένε “ε, εγώ δεν ξέρω πολλά, θα την κάνω να μην πιάνω και χώρο” :( Σίγουρα δεν θα έχουμε τόσο κόσμο κάθε φορά, ειδικά αν τελικά αποφασιστεί ότι θα γίνεται τακτικά, αλλά πρέπει να γίνει κάποιο planning. Π.χ. είχε προταθεί όταν πήραμε τον χώρο να ζητήσουμε απο τον ΑΣΤΟ και το δίπλα.
3. Πολύ ενδιαφέρον για το Arduino! Ήταν *πολλά* παιδιά που δεν είχαν ασχοληθεί ξανά και ήθελαν να μάθουν. Θα θέλαμε ένα feedback από αυτούς, τι τους τράβηξε, γιατί θέλουν να ασχοληθούν; τι θα ήθελαν να μάθουν; με τι θα ήθελαν ν’ ασχοληθούν; Θα μπορούμε έτσι να οργανώσουμε αντίστοιχα διάφορα “μαθήματα” και εργαστήρια. Δυστυχώς, οι περισσότεροι ήταν μάλλον αρκετά ντροπαλοί για να μας πουν.

4. Επειδή υπήρχαν *πολλά* άτομα που δεν ήξεραν καθόλου από arduino, αποφασίσαμε να κάνουμε σε μια αίθουσα μάθημα και εισαγωγή. Στην θέση του δασκάλου φυσικά ο Πιέρρος, που τους εξήγησε τα πάντα, και είμαι σίγουρος ότι τους πώρωσε κιόλας
5. Δεν ξέρω τι κόσμο έχει η λίστα της PLUG πάντως είχε πολύ μεγάλη επιτυχία μάλλον η προώθηση από το φόρουμ του CEID. Δηλαδή που να κάναμε μεγαλύτερο άνοιγμα, να γινόταν μια ανακοίνωση στους ηλεκτρολόγους και γιατί όχι και σε άλλες σχολές. Νομίζω ότι υπάρχει πάααααρα πολύς κόσμος που έχει δημιουργικότητα και θα ήθελε να ασχοληθεί με κάτι, ανεξαρτήτως σχολής.
6. Όσοι ήμασταν εκεί συμφωνήσαμε ότι το prize για το καλύτερο project δεν ήταν καλή ιδέα τελικά. Ωραίο θα ήταν να γίνεται ένας διαγωνισμός που και που αλλά για άτομα που τώρα αρχίζουν να ασχολούνται ίσως είναι demotivational. Εγώ δεν θα ήθελα να πω σε κανένα ότι δεν κέρδισε γιατί όλοι έκαναν κάτι γαμάτο και έμαθαν και δούλεψαν.
7. Δώσαμε αρκετά χρήματα σε μπύρες, αναψυκτικά και φαγώσιμα. Ήταν γαμάτο που υπήρχαν αυτά στο χώρο και θα ήταν ωραίο να μπορούσαμε να έχουμε σε μόνιμη βάση το ψυγείο γεμάτο (συνεισφορές κανείς;) και να εκπληρωθεί και το concept του Θέμη όταν πρότεινε το όνομα, “P-Space: we have cookies”. Το φαγητό δεν ήταν σημαντικό τελικά, όσοι ήθελαν να φάνε παρήγγειλαν από το LeCoq και κανονίστηκε έτσι αυτό -- πίτσες δεν παίχτηκαν τελικά γιατί μέχρι να συνέλθουμε από το σοκ της υψηλής προσέλευσης είχε φτάσει 01:00.
Αυτάαααα.... :)

Για άλλη μια φορά, ευχαριστούμε πολύ την Indifex και τον καλό φίλο (και γίγαντα) Δημήτρη Γλέζο για την χορηγία του δώρου που δώσαμε στα παιδιά, καθώς και ολόκληρου του event.

P.S. Επειδή λείπουν 2 arduino, μιας και αρκετοί φέραν και δικό τους εξοπλισμό κλπ κλπ, ψαχτείτε λίγο plz μήπως κάποιος πήρε κανένα κατά λάθος. Θα θέλαμε να πιστεύουμε ότι δεν κλάπηκαν.