[Plug] Μικρή Παρουσίαση σε μικρή κοινότητα!

Χρήστος Σιακαβάρας xrhstosiak at gmail.com
Mon Mar 21 19:38:51 EET 2011

2011/3/21 Anastasios Lampropoulos <alampropoul at gmail.com>

> Καλησπέρα αγαπητοί plugάδες :P!
>
> Θα χρειαστώ τη βοήθεια σας σε ένα απλό θέμα. Είμαστε δύο μηχανικοί που
> αγαπούν τον ανοιχτό κώδικα και το ελεύθερο λογισμικό. Η καταγωγή μας είναι
> από Βάρδα Ηλείας κι εκεί ασχολούμαστε με έναν τοπικό πολιτιστικό σύλλογο. Θα
> θέλαμε να κάνουμε μια μικρή παρουσίαση ώστε να ενημερώσουμε τον λαό για το
> τι εστί Linux και να τον παρακινήσουμε να το δοκιμάσει.
>
> Επομένως οποιαδήποτε προτροπή, σχόλιο, ιδέα, παρουσίαση έχετε θα ήταν πολύ
> σημαντική να φτάσει στα αυτιά μας!! Όπως καταλαβαίνετε το κοινό που
> [...]

μπραβο για την πρωτοβουλια σας ...

η προτροπη μου ειναι απλα ... καντε το :)

θα δειτε πως θα παει και τι ανταποκριση θα εχει .... και αναλογα πατε για το
επομενο σας βημα

εφοσον και το κοινο δεν θα ειναι σχετικο πολυ καλο ειναι και εσεις μην
μπλεξετε και πολυ με τα τεχνικα, ουτε με συγκρισεις,
καλυτερα ειναι να τους πεισετε και να τους περασετε την φιλοσοφια και την
κουλτουρα των ανοικτων λειτουργικων και προγραμματων παρα αν ειναι καλυτερα
ή οχι απο τα windows πχ ....

καλη αρχη