[Plug] Παρουσίαση Honeypot

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Tue Mar 15 21:23:59 EET 2011

Έλα για να παίρνουμε τα πάνω μας, επειδή την εξεταστική πολύ το αφήσαμε!

Την Τετάρτη, 23/03 θα γίνει παρουσίαση από τον Ανέστη και τον Γιάννη (επίθετα δε λέω γιατί άλλη φορά μου την είπαν, Φώτη) με θέμα security, ssh και honeypot. Θα παρουσιαστούν γενικές πληροφορίες περί security και honeypots, και δείγμα από πραγματική επίθεση σε μηχάνημα. Περισσότερες πληροφορίες ρωτήστε τους ίδιους γιατί όταν τους ρώτησα δεν μου είπαν τίποτα. Σιγά το cablegate ναούμ.

Τζίκης