[Plug] Hacking Party

Themistoklis Savvidis themhs at gmail.com
Fri Mar 11 12:06:34 EET 2011

Ρισπέκτ! Απ' τις πιο - δε θα πω ωραίες - ΓΑΜΑΤΕΣ ιδέες ever, αν όχι η πιο
ΓΑΜΑΤΗ =)

Και να ρωτήσω.. Επειδή δε θα μπορέσω να είμαι εκεί.. αλλά θέλω να
συμμετάσχω.. μήπως θα μπορούσα να το παίξω 20-χρονος undergraduate κάποιου
κιρυλέ αμερικάνικου business school και σαν άπληστος, καπιτάλας (Thank you,
Father) entrepreneur να προσλάβω μερικά code monkeys για να υλοποιήσουν την
απίστευτη ιδέα που θα έχω εκείνο το βράδυ ώστε να καρπωθώ τα 90 ευρώ και τη
δόξα που αυτά θα μου χαρίσουν; Δεσμεύομαι δημοσίως πως θα εξασφαλίσω
μπανάνες συνολικής αξίας 10 ευρώ σε όποιον με βοηθήσει "ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ
ΑΥΡΙΟ - ΣΗΜΕΡΑ (ΤΜ)".

Themis
Coding is cheap. Show me your father.