[Plug] [OFF-TOPIC] Re: security ...

Leonidas Tsampros ltsampros at upnet.gr
Fri Feb 25 16:31:05 EET 2011

Kostas Boukouvalas <boukouvalas at linux.com> writes:

> Καλησπερίζω τη λίστα των Πατρών και με την ευκαιρία να δώσω τα
> συγχαρητήριά μου για την πολύχρονη, χαμηλών τόνων και εξαιρετικά
> επιτυχημένη παρουσία στην ελληνική κοινότητα ελ/λακ.
>
> Να προσθέσω στο παραπάνω που έγραψε ο Λεωνίδας πως υπάρχει επίσης η
> λίστα του Digital Liberation Network ( http://www.dln.gr και
> information_society at lists.espiv.net ) το οποίο είναι σύλλογος με
> αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες που ασχολείται πολύ ενεργά τον τελευταίο
> χρόνο με τα θέματα που άπτονται των Digital Rights. Επιπλέον αρκετά από
> [...]

Πωπω ρε γαμώτο αυτό το διαίρει κ βασίλευε που υπάρχει στις ελληνικές
κοινότητες μου θυμίζει την κατάσταση της αριστεράς στην Ελλάδα. Τέσπα.

Πάντως, πήγα στο λινκ που διαφήμισες άφοβα, και πουθενά δεν αναφέρετε
ούτε ένα όνομα για το ποιος είναι πίσω απ'αυτό το εγχείρημα. Επίσης δεν
βρήκα ούτε μία αναφορά στο site του DLN για την λίστα που
διαφήμιστηκε. Όχι ότι κόπτομαι, αλλά η αλήθεια να λέγεται.

Για το αν γράφουν δικηγόροι ή όχι, απλά έχω να πω ότι στο Internet, αλλά
και γενικότερα πλέον, ότι δηλώσεις είσαι.

Εν αντιθέση αν πας στο site του digitalrights.gr, φαίνεται χωρίς καμία
αμφιβολία ποιοι είναι πίσω από αυτοί την κίνηση όπως επίσης και το ποιά
είναι η mailing list τους.