[Plug] Αυριανή συνάντηση PLUG

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Tue Jan 18 13:36:09 EET 2011

Για αύριο είπαμε να κάνουμε ένα social gathering με μερικά lightning talks*, και μιας και θα έρθει και ο Θέμης, θα έχουμε και ένα surprise event. Δεν έχω εξουσιοδότηση να πώ τί ακριβώς θα είναι, το μόνο που μπορώ να πώ είναι οτι θα κοπεί κάτι, και δεν θέλετε να το χάσετε. Μετά λέμε να συνεχίσουμε με φαγητάκι για τον εορτασμό της επιστροφής (έστω και για λίγο) του ασώτου υιού (Θέμη) στον φιλεύσπλαχνο πατέρα (PLUG).

*Θα ήταν καλό να δούμε και μερικά talks απο κάποιον άλλον απο τους συνήθεις ύποπτους. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να μας πείτε σε τί δουλεύετε, τί ανακαλύψατε τελευταία και τί σας πόρωσε, τί tweak κάνατε στο gentoo και καταφέρατε +0.05% extra απόδοση, ποια γκόμενα σας αρέσει (Θέμη), οτιδήποτε.

P.S. Πολλά Θέμη έχει αυτό το email. Τυχαίο; Δεν νομίζω. Θέμη Θέμη Θέμη

Τζίκης