[Plug] Hackerspace

Teta Bilianou tetonio at gmail.com
Tue Jan 11 13:52:58 EET 2011

Γεια χαρά σε όλους και καλή χρονιά!!

Αν και δεν έρχομαι στις συναντήσεις γιατί δεν με βολεύει συνήθως η ώρα
παρακολουθώ τι κάνει η ομάδα! Οπότε είπα να πω κ γω την άποψή μου.
Συμφωνώ με τον Θέμη και την ιδέα για pspace αλλά όπως την είχε
παρουσιάσει στην αρχή, ολοκληρωμένη. Και επειδή όλα όσα είπε έχουν τη
σημασία τους... τα κάνω paste παρακάτω: