[Plug] Hackerspace

dimitzortzis at gmail.com dimitzortzis at gmail.com
Mon Jan 10 21:55:48 EET 2011

Εμένα τελευταία μου έχει κολλήσει το P-Space που είχε πει ο Θέμης στην αρχή.
Πρόσθεσέ το αν θέλεις. Σκέφτομαι τι θα φαινόταν πιο ωραίο αν είχαμε μια
(φωτεινή) επιγραφή έξω από το χώρο και το P-Space πιστεύω ότι θα ήταν πολύ
cool :) Ακόμη κι αν δεν σημαίνει τίποτα σε πολύ κόσμο (ούτε εγώ ήξερα τι
είναι) νομίζω ότι ακούγεται ωραία και θα εξυπηρετήσει καλά το σκοπό του. Κι
έτσι επιχειρηματολογώ υπέρ αυτού :-p
Περιμένουμε το link ;)

Dimitris