[Plug] Arduino Order

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Mon Dec 27 16:19:18 EET 2010

Λοιπόν, μίλησα με τα παιδιά απο το Tinker.it (αυτοί που φτιάχνουν τα Arduino), και καταρχήν, η παραγγελία θα γίνει αναγκαστικά μετά τα Χριστούγεννα για 2 λόγους:
1. Είναι σε διακοπές
2. Είναι τόσα πολλά τα Arduino (πάνω απο 25), που δεν μπορώ να καλύψω την παραγγελία μόνος μου. Επομένως θα πρέπει να βρεθούμε για να μαζευτεί κάποιο τουλάχιστον μέρος των χρημάτων.

Τα Arduino κανονικά κάνουν ~25 ευρώ, και θα μου απαντήσουν μέσα στα Χριστούγεννα πόσο θα μας τα δώσουν εμάς.

Για όσους ενδιαφέρθηκαν, υπάρχουν Kits, τα οποία είναι αυτά:
http://www.inmotion.pt/store/product_info.php?products_id=59

Απότι βλέπετε είναι κάπως ακριβά (στα 50 ευρώ κανονική τιμή), αλλά έχουν μέσα το Arduino Uno, και μόνο το breadboard είναι ~5 ευρώ ακόμα. Θα σας ενημερώσω όταν μου απαντήσουν με τί τιμή θα μας τα δώσουν αυτά. Πάντως, για όσους θέλουν να ασχοληθούν σοβαρά, τα προτείνω ανεπιφύλακτα.

Shields δεν θα έχουν μέχρι να είναι έτοιμο το e-shop τους, το οποίο θα αργήσει πολύ.
Όσοι θέλουν να αλλάξουν τις παραγγελίες τους, στείλτε μου email. Όπως και να έχει, πρίν γίνει η παραγγελία, θα στείλω email επιβεβαίωσης.

Τζίκης