[Plug] The place

georgitzik at ceid.upatras.gr georgitzik at ceid.upatras.gr
Mon Nov 15 18:16:42 EET 2010

> συμφωνώ ότι πρέπει να αλλαχτούν και οι βάσεις, ρώτα τιμές και πες μας.

> δεν είμαι σίγουρος ότι 3 λάμπες είναι λίγες. Έχω μία χαμηλής κατανάλωσης
> στα 25W στο terrarium στο δωμάτιο μου και δε χρειάζομαι να ανάψω το
> κανονικό φως. (Ο χώρος είναι 2~2.5 φορές μεγαλύτερος από το δωμάτιό μου)

Πάει μακριά το πράγμα παιδιά (π.χ. υπάρχουν και άλλοι που ακόμα προτείνουν
μεγάλες λάμπες φθορίου, προσωπικά ίσως και εγώ το προτιμώ), και ώς γνωστόν
όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει. Άσε που αρχίζουμε να
δημιουργούμε πολύ θόρυβο στην λίστα για διαδικαστικά πράγματα, που δεν
νομίζω οτι αφορούν τους περισσότερους.

dimitzortzis: αν θυμάμαι καλά έχεις το τηλέφωνο μου. Μιας και έχεις κάνει
ήδη το ψάξιμο, πάρε με τήλ να μου πείς πότε βολεύεσαι να πάμε να τα δούμε,
ή στείλε ενα email στην λίστα με το πότε βολεύεσαι ώστε να ξέρει και
όποιος άλλος ενδιαφέρεται να έρθει.

Νομίζω είναι ο μόνος τρόπος να βγάλουμε άκρη.