[Plug] The place

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Mon Nov 15 16:28:56 EET 2010

Γνώμη μου είναι πως πρέπει να αλλαχτούν οπωσδήποτε και οι βάσεις. Είναι σε υπερβολικά άθλια κατάσταση. Τα λευτά τα βάζω εγώ αν πιστεύετε οτι είναι παράλλογα έξοδα.

Επίσης 3 λάμπες ίσως είναι λίγες. Με 2 ο χώρος φωτιζόταν υπερβολικά λίγο. Σκευτείτε οτι αρχικά ήταν σχεδιασμένος για 6 λάμπες άμα λάβουμε υπ' όψιν την υπάρχουσα σύνδεση.