[Plug] Hackerspace - The place

dimitzortzis at gmail.com dimitzortzis at gmail.com
Mon Nov 15 13:27:59 EET 2010

Παιδιά ρώτησα σε 1-2 μαγαζιά για το φωτισμό του χώρου.
Μου είπαν ότι, για φωτισμό με λάμπες φθορίου, αυτές τις μακριές, φωτιστικό
και λάμπες και όλο το σετ γενικά κοστίζει 15 ευρώ. Μία λύση είναι να βάζαμε
2 τέτοια.
Η φτηνότερη λύση, κι αυτή που προτείνω εγώ, είναι να αλλάξουμε τα ντουί που
ήδη υπάρχουν στο χώρο (80 λεπτά το ένα έχει) και να βάλουμε λάμπες χαμηλής
κατανάλωσης (αυτές τις καινούριες) οι οποίες έχουν γύρω στα 4 ευρώ η μία
(εξαρτάται από την ισχύ). Οπότε με 3 τέτοιες λάμπες θα πετύχουμε νομίζω καλό
φωτισμό. Θέλω να κοιτάξω και στο Lidl για τέτοιες λάμπες γιατί νομίζω έχει
φτηνότερες.
Αυτά για την ώρα...
cu!