[Plug] Hackerspace

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Fri Nov 12 17:03:50 EET 2010

On Nov 12, 2010, at 1:58 PM, dimitzortzis at gmail.com wrote:

> OΚ, περιμένουμε ενημέρωση για την επόμενη φορά... μη λουφάρουμε (εμείς οι υπόλοιποι) πάλι, ε; ;)

Τί λέτε για το σήμερα γύρω στις 6 (εγώ θα περάσω έτσι κι αλλιώς), και σάββατο (αύριο), γύρω στις 11; Προτείνω και τα δύο γιατί σίγουρα θα υπάρχουν πολλοί που κάποια απο αυτές τις ώρες δε θα μπορούν. Οι δουλειές που πρέπει να γίνουν είναι:

1.(ίσως) αντικατάσταση μερικών απο τα θρανία με πιο πλατιά, γιατί δεν χωράνε οι μεγάλες CRT οθόνες (aka κουβάλημα και ξεσκόνισμα)
2.Στήσιμο ηλεκτρολογικών (πολύμπριζα κυρίως)
3.Στήσιμο δικτύου (καλώδια δικτύου, switches, και ασύρματο AP)
4.Beautification. Όσοι έχουν αφίσες, βλακειούλες, ΚΛΠ ΚΛΠ, θα τις εκτιμήσουμε δεόντως!
5.Στήσιμο PC. Έχουμε κάτι παμπάλαια. Πρέπει να δούμε ποιά απο αυτά δουλεύουν, και να αποφασίσουμε τί θα τα κάνουμε (note: όλα τα παλιά pc καλοδεχούμενα)
6.Οργάνωση βιβλιοθήκης. Να καταγράψουμε τί βιβλία έχουμε, και να τα βάλουμε σε μια καλή σειρά.

Χθές επίσης ψάξαμε για πλαστικό πατώματος (πλαστικό πάτωμα λέγεται), αλλά στο πράκτικερ που πήραμε τηλέφωνο μας είπαν κάτι του στυλ 4 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο, και ο χώρος είναι 20 τετραγωνικά οπότε χρειαζόμαστε 80 ευρώ που δεν έχουμε (προχθές μαζέψαμε 20 ευρώ, τα περισσότερα απο τα οποία χρησιμοποιήθηκαν χθές για καινούργιες μπρίζες, και καθαριστικά). Άμα θέλουμε υπάρχει και μοκέτα απο τον ΑΣΤΟ έτοιμη (θέλει μόνο καθάρισμα), αλλά το ρωτάω εδώ γιατί υπήρξαν αρκετές διαφωνίες. Το πρόβλημα με την μοκέτα είναι οτι θα θέλει ηλεκτρική σκούπα για καθάρισμα. Απο θέμα νερού δεν έχουμε πρόβλημα, απόσο ξέρω δεν μπαίνει ποτέ νερό μέσα.

Άλλο ένα πράγμα που χρειάζεται κατα τη γνώμη μου είναι να βάλουμε φωτιστικά στο ταβάνι, επειδή η τωρινή κατάσταση είναι κάπως άθλια :P Αλλά και πάλι, no money no honey.

Any other ideas?
Τζίκης