[Plug] Hackerspace

Leonidas Tsampros ltsampros at upnet.gr
Fri Nov 12 13:01:37 EET 2010

georgitzik at ceid.upatras.gr writes:
> Για όσους δεν ήταν στην χθεσινή συνάντηση της PLUG, είπαμε να φτιάξουμε το
> υπόγειο κάτω και να το μετατρέψουμε σε hackerspace. Μετά απο διάφορες
> συζητήσεις (αφού έφυγε ο πολύς ο κόσμος) αποφασίσαμε να το κάνουμε σήμερα
> το πρωί. Δυστυχώς υπήρξε μια αρκετά κακή συνεννόηση, και εγώ ξέχασα να το
> στείλω στην λίστα, οπότε πολλοί δεν ενημερώθηκαν.
>
> Οπότε, σήμερα το πρωί (στις 11 περίπου) μαζευτήκαμε εγώ (Τζίκης), ο
> Γκατζιούρας, ο Ντένης, η Μιχαλίτσα, και η Αντωνία, και βγάλαμε τα πράγματα
> έξω, καθαρίσαμε, αλλάξαμε τις παμπάλαιες μπρίζες, και βγάλαμε κάποια
> [...]

Γεια!

Τέλεια ιδέα το hackerspace! Αν θέλετε μπορώ να σας
δανείσω/δωρίσω/whatever ένα μεγάλο τραπέζι γραφείου 8 θέσεων για
meetings όπως επίσης και σόι καρέκλες μεταλλικές χωρίς ροδάκια.

Επίσης παίζει ένας γνωστός φίλος που πουλάει ένα μικρό rack με patch
panels και ένα 48αρι gbit switch όπως επίσης κ καλώδια UTP μεγάλου
μεγέθους. Μπορώ να τον ψήσω και για δωρεά αλλά σίγουρα θα χρειαστεί
κάποιο αντίτιμο.

Όσον αφορά το intenet connection, υπάρχει; Και αν υπάρχει πως θα
καλύπτετε το κόστος;

Αν πιστεύετε ότι χρειάζεσται κάτι από αυτά, απλά ping me :)

Όσον αφορά το χώρο, επειδή γενικά πίζω αυτό το διάστημα, θα μπορούσατε
να δώσετε μερικές πληροφορίες ή/και φωτογραφίες; Πόσα άτομα χωράνε σε
peak time?

Ευχαριστώ