[Plug] Hackerspace

georgitzik at ceid.upatras.gr georgitzik at ceid.upatras.gr
Thu Nov 11 23:50:45 EET 2010

Για όσους δεν ήταν στην χθεσινή συνάντηση της PLUG, είπαμε να φτιάξουμε το
υπόγειο κάτω και να το μετατρέψουμε σε hackerspace. Μετά απο διάφορες
συζητήσεις (αφού έφυγε ο πολύς ο κόσμος) αποφασίσαμε να το κάνουμε σήμερα
το πρωί. Δυστυχώς υπήρξε μια αρκετά κακή συνεννόηση, και εγώ ξέχασα να το
στείλω στην λίστα, οπότε πολλοί δεν ενημερώθηκαν.

Οπότε, σήμερα το πρωί (στις 11 περίπου) μαζευτήκαμε εγώ (Τζίκης), ο
Γκατζιούρας, ο Ντένης, η Μιχαλίτσα, και η Αντωνία, και βγάλαμε τα πράγματα
έξω, καθαρίσαμε, αλλάξαμε τις παμπάλαιες μπρίζες, και βγάλαμε κάποια
θρανία απο την αποθήκη, και φτιάξαμε γενικά το χώρο. Φύγαμε γύρω στις 7,
αφού είχαμε καθαρίσει τα πάντα, και τα είχαμε βάλει στη θέση τους. Το μόνο
που δεν κάναμε ήταν να ρυθμίσουμε τους υπολογιστές.

Θέλω να στείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους ήρθαν, και χάρηκα πολύ που
ήταν οι περισσότεροι καινούργιοι, και που είχαν τόση όρεξη να βοηθήσουν!

Οπότε είπαμε το σαββατο να πάμε ξανά και να στήσουμε τους υπολογιστές, το
δίκτυο και τα πολύμπριζα, και γενικά να τελειοποιήσουμε τον χώρο. Τί λετε;