[Plug] Παρουσίαση PLUG

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Tue Oct 26 13:14:54 EEST 2010

Η επόμενη παρουσίαση της PLUG θα γίνει αύριο, Τετάρτη 27/10 στις 19.00 στον ΑΣΤΟ, Βαλτετσίου 3 (http://patras-lug.gr/node/2), και θα έχει ως θέμα προγραμματισμό multi-process εφαρμογών σε C, και επικοινωνίας με sockets. Η παρουσίαση στοχεύει κυρίως στην λύση αποριών που σχετίζονται με τον προγραμματισμό multi-process εφαρμογών, καθώς και παραδείγματα. Θα έχει και άμεση σχέση με το φετινό project του μαθήματος Λειτουργικά Συστήματα Ι των Μηχ. Η/Υ και Πληροφορικής*, αλλά είναι αρκετά γενική για όποιον ενδιαφέρεται, ανεξαρτήτως σχολής/έτους.

*Με λίγα λόγια, έχω βαρεθεί να απαντάω τις ίδιες ερωτήσεις στους γνωστούς μου που είναι 3ο έτος, οπότε είπα να το κάνω μια και καλή, και να το μάθει και όποιος ενδιαφέρεται γενικά.

Βασίλης Γεωργιτζίκης (@tzikis)