[Plug] Παρουσίαση CEID

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Wed Oct 6 00:14:30 EEST 2010

On Oct 5, 2010, at 5:14 PM, Χρήστος Σιακαβάρας wrote:

> 2010/10/5 Vasileios Georgitzikis <georgitzik at ceid.upatras.gr>
> Έλα να παίρνουμε μπρός σιγά σιγά! Δεν είδα κανέναν να θέλει να παρουσιάσει κάτι. Μία 15λεπτη παρουσίαση αρκεί .Ο στόχος είναι μερικές μικρές εισαγωγικές παρουσιάσεις, συνολικής διάρκειας 1-2 ωρών.
>
> Αυτοί που παρουσίασαν πέρσυ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;!;!;! Κανένας (Τογιας) να παρουσιάσει μια basic διανομή σαν live; Τετάρτη ξεκινάνε τα σεμινάρια των πρωτοετών και πρέπει να τους ενημερώσουμε.
>

>  μπορω να κανω μια εισαγωγικη για τις αντιστοιχιες των εφαρμογων και της εγκαταστασης του ubuntu πχ...

Τέλεια, ποιός άλλος είναι μέσα; Δεν χρειάζεται κάτι πολύπλοκο, απλός να πούμε πάνω-κάτω την 'δράση' μας.

Η Παρουσίαση θα γίνει τελικά την Πέμπτη 14/10, ώρα 13.00-15.00 (περίπου), στην αίθουσα Β3 του κτιρίου Β (εκεί που έγινε και πέρσι). Νομίζω 6 παρουσιάσεις με ένα διάλειμμα ενός τετάρτου είναι πολύ καλός στόχος. Ποιός άλλος ενδιαφέρεται; Εγώ προτίθεμαι να κάνω την εισαγωγική όπως πέρσυ, και ίσως και μια μίνι-παρουσίαση (5 λεπτά;) για arduino, 2-3 ψιλοεφαρμογές του, έτσι απλά για να δείξουμε οτι ασχολούμαστε με διάφορα.