[Plug] Παρουσίαση στο CEID και τακτικές συναντήσεις

Themistoklis Savvidis themhs at gmail.com
Fri Oct 1 23:55:46 EEST 2010

2010/10/1 Vasileios Georgitzikis <georgitzik at ceid.upatras.gr>

> P.S Θέμη πως είμαστε με τον ΑΣΤΟ; πρέπει μήπως να τους ενημερώσουμε ότι
> φεύγεις;

Δεν έχω ιδέα πως είναι το κλίμα φέτος.. Έχω καιρό να μιλήσω με το διοικητικό
και ναι, θα πρέπει να ενημερωθεί για την κατάσταση ώστε να ξέρει σε ποιον να
απευθυνθεί σε περίπτωση που χρειαστεί το οτιδήποτε. Μπορώ να τους στείλω εγώ
κάποια στιγμή μέσα στο Σ/Κ mail. Να θέσω εσένα αρμόδιο σε περίπτωση που
πάρουμε και φέτος το OK;

Παρεμπιπτόντως, έχω τα κλειδιά του χώρου που καλό θα ήταν να στα δώσω την
επόμενη φορά που θα κατέβω Πάτρα.

--
Themis