[Plug] several items for sale

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jun 28 12:40:38 EEST 2010

Λόγω μιας σχετικά επείγουσας μετακόμισης έχω αρκετά πράγματα τα οποία
είναι προς πώληση.  Τα περισσότερα από αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ
λίγο, και οι τιμές τους είναι σαφώς προς συζήτηση.

Αν ενδιαφέρεται κάποιος για ένα ή και περισσότερα από αυτά που έχω
γράψει παρακάτω στείλτε μου email ή καλέστε σε ένα από τα τηλέφωνά μου:

    +30 6939 656402 (κινητό, προτιμητέο)
    +30 2610 278762 (σπίτι)

Τα προς πώληση αντικείμενα είναι:

    * Μια τηλεόραση Samsung 32"
    * Ένας εκτυπωτής inkjet / πολυμηχάνημα της HP
    * Ένα γραφείο ΔΡΟΜΕΑΣ διαστάσεων 120x80cm (σειρά "slim")
    * Μια καρέκλα γραφείου ΔΡΟΜΕΑΣ (σειρά comfort, μαύρο ύφασμα)
    * Μια LCD οθόνη Samsung 23"
    * Μια LCD οθόνη LG 22"
    * Δύο υπολογιστές (αναλυτικά χαρακτηριστικά παρακάτω)

Τα ακριβή μοντέλα από τις οθόνες και την τηλεόραση δεν τα έχω αυτή τη
στιγμή μαζί μου, αλλά θα τα στείλω σε ένα followup email μόλις γυρίσω
σπίτι και τα γράψω.

Τα χαρακτηριστικά των δύο υπολογιστών είναι:

Υπολογιστής #1
    Case:               ASUS MIDI TA-891 Black
    M/B:                ASUS P5P43TD PRO (775/P43/DDR3)
    PSU:                Xigmatek Go Green 500W
    CPU:                Intel Core 2 Duo 8400 @ 3.00 GHz
    RAM:                DDR3 Corsair 4 GB
    HDD:                SATA 500 GB Seagate 7200 rpm
    VGA:                Twintech GT 210 (Nvidia based)
    Keyboard:           Ένα απλό Turbo X keyboard

Υπολογιστής #1
    Case:               Coolermaster RC-334-KKN1-GP ELITE 334 Black
    M/B:                MSI G31M3-L V2
    PSU:                Thermaltake W0061 TR2 Power 420W
    CPU:                Intel Pentium Dual Core E5200 @ 2.50 GHz
    RAM:                DDR2 Kingston KVR800D2N6 1Gb
    HDD:                SATA 320 GB Seagate Barracuda ST3320613AS 7200rpm
    VGA:                XFX GeForce 9400 GT CUDA 512 MB PVT94GYAL
    DVD/RW:             SONY OPTIARC AD-5200A Black
    TV Tuner:           ASUS TV Tuner

Θα προτιμούσα να μην πουλήσω κομμάτια από τους υπολογιστές, αλλά να
φύγουν ως έχουν.  Αν κάποιος θέλει μόνο ένα μέρος από αυτούς όμως, κι
αυτό κανονίζεται.