[Plug] Release Party για το Ubuntu 10.04 (Πάτρα)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri May 7 16:00:59 EEST 2010

On Fri, 7 May 2010 14:55:22 +0300, Konstantinos Togias <ktogias at gmail.com> wrote:
> Από τις μέχρι τώρα συμμετοχές στο doodle
> (http://doodle.com/wqux7hzadrvxzw4u) πιο δημοφιλής μέρα και ώρα για το
> release party είναι αύριο Σάββατο στις 6:00 το απόγευμα. Μετά από
> πρόταση του Γιώργου, η συνάντηση θα γίνει στο Kasbah που βρίσκεται
> Καραϊσκάκη & Γεροκωστοπούλου
> (http://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=104364202027808453536.00047bf42145e43f7640d&ll=38.246944,21.741922&spn=0.006538,0.016823&z=17)
> . - Γιώργο δεν έχεις δηλώσει ώρες στο doodle... Εσύ θα έρθεις; -
>
> Εγώ θα προσπαθήσω να είμαι περίπου από 17:30 στο Kasbah. Τα λέμε το Σάββατο.

Γενικά οι *βραδινές* ώρες είναι κάπως ultra busy σε όλα τα μαγαζιά.
Μήπως να το κάναμε πιο νωρίς;

Εγώ θα έρθω βέβαια.  Οποιαδήποτε ώρα.  Απλά θα προτιμούσα κάτι σαν
13:00-18:00 κι όχι 18:00-23:00.  Μετά τις 22:00 το μαγαζί είναι γενικά
ΤΙΓΚΑ στον κόσμο, και χάνουμε το πλεονέκτημα του να χωράμε άνετα.