[Plug] Release Party για το Ubuntu 10.04 (Πάτρα)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue May 4 00:51:42 EEST 2010

On Mon, 3 May 2010 14:13:05 +0300, Vasileios Georgitzikis <georgitzik at ceid.upatras.gr> wrote:
> Μέσα για καφεδάκι και release party. Ο Σταθμος πιστεύω είναι καλή και
> κλασσικό επιλογή.

Ωραίο μέρος, με σχετικά καλό ασύρματο δίκτυο και χωρίς όλες τις βλακείες
που αντιμετωπίζαμε στο Σταθμό την προηγούμενη φορά είναι και το Kasbah.

Συχνά πηγαίνω εκεί όταν θέλω σταθερό, αξιόπιστο δίκτυο για να δουλέψω
λίγο εκτός σπιτιού.  Επίσης ξέρω καλά τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού , οπότε
μπορώ να ρωτήσω αν τον ενδιαφέρει να δώσουμε λίγο πιο μεγάλη δημοσιότητα
στο Facebook group του Kasbah, μέσω twitter, κλπ.