[Plug] ΜΠΛΟΥΖΕΣ

Apostolos Mpessas mpessas at freemail.gr
Fri Apr 30 20:46:29 EEST 2010

On Friday 30 of April 2010 16:23:20 Vasileios Georgitzikis wrote:
> Leintiiiiz and tzentelmen, είναι πλέον γεγονός! Βγάζουμε μπλουζάκια PLUG!
> Το σχέδιο θα είναι κάτι σαν αυτό
>
> http://www.tzikis.com/plugtshirt.png
>
> Επειδή θέλουμε να έχουμε και μερικά για το Lan Party, καλό θα ήταν όσοι
> θέλουν να στείλουν όσο πιο γρήγορα γίνεται το νούμερο τους και πόσα
> μπλουζάκια θέλουν. Φυσικά θα βγάλουμε και μερικά extra, σε large κυρίως.
> Όσοι στείλουν μέχρι τις 6 ελπίζω να προλάβουμε να τα έχουμε το Σάββατο. τα
> υπόλοιπα απο δευτέρα. Η τιμή αναμένεται στα 10-15 ευρώ.

Λέμε στο αριστερό μανίκι να μπει κάτι σε στυλ username/nickname. Όποιος
ενδιαφέρεται, να μου στείλει σε email τι θέλει και για τι μέγεθος.
π.χ.
Medium mpessas
XL tzikis
Αυστηρό deadline: Δευτέρα 01:00
Τιμή για τη μαζική παραγγελία: 12€

Αν κάποιος πάει να τη πάρει μόνος του, μάλλον 15€ θα του κοστίσει. Οπότε,
όποιος ενδιαφέρεται, και να μην έχει δηλώσει μέχρι τώρα, ας πει μέχρι thn
Kyriak;h.

Αποστόλης