[Plug] Fosscomm 2010 convoy

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Tue Apr 20 14:16:21 EEST 2010

On Tue, 20 Apr 2010 13:58:24 +0300, Themistoklis Savvidis <themhs at gmail.com> wrote:
> Ποιοι σκοπεύετε να παρακολουθήσετε στα σίγουρα το Fosscomm?
>
> Πότε φεύγετε από Πάτρα και πως;
>
> Έχετε διαθέσιμο χώρο στο μεταφορικό σας;
>
> Θέλετε να διαθέσετε τον ελεύθερο χώρο σας προκειμένου να μοιράσετε τα
> έξοδα της διαδρομής;
>
> Όλα εγώ πρέπει να τα κάνω σ αυτόν τον κόσμο πια; Νιώθω σα τον Will
> Smith στο "I am legend".

Εγώ πρέπει να είμαι πιο νωρίς πάνω, οπότε θα φύγω *ελπίζω* αύριο το
μεσημέρι με το ΚΤΕΛ.  Θα φτάσω πριν τα μεσάνυχτα Θεσσαλονίκη και το
πλάνο είναι να μείνω σε ένα φίλο.  Προσπαθώ να συνδυάσω τη FOSSCOMM και
με λίγο δουλειά, οπότε δε θα ταιριάξει εύκολα να πάμε παρέα με το αμάξι
κάποιου άλλου.  Για την επιστροφή θα δούμε :-(