[Plug] Αφισοκόλληση Fosscomm 2010

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Mon Apr 19 20:53:58 EEST 2010

On Mon, 19 Apr 2010 20:44:32 +0300, Themistoklis Savvidis <themhs at gmail.com> wrote:
> Δεν έχω ιδέα αλλά μπορώ να μάθω κάποια στιγμή αύριο ή μεθαύριο. Αν
> υπάρχει άτομο για παρουσίαση, μπορούμε να το κλείσουμε για Πέμπτη κ το
> πολύ πολύ ξεκινάμε στις 18.30 - εφόσον μπορεί ο κόσμος φυσικά.

Νομίζω πως ο Βασίλης είχε λίγο κατά νου την παρουσίαση που κάναμε και
στους TasPython για unit-testing, επειδή δεν πρόλαβε να τη δει.  Εγώ
όμως αυτή τη Πέμπτη θα είμαι ήδη στη Θεσσαλονίκη και 1-2 άτομα από το
PLUG την έχουν δει ήδη (άρα θα είναι βαρετό να ξαναδούν σε τόσο σύντομο
χρονικό διάστημα ακριβώς τα ίδια πράγματα), οπότε αν όντως υπάρχει slot
για unit-testing talk μάλλον πάμε για την επόμενη συνάντηση.