[Plug] Βιβλίο για web development ?

Hiken flamefist at gmail.com
Sun Jan 31 15:30:18 EET 2010

βασικά το πήρα και εγώ αυτό το βιβλίο που προτείνει ο Κωνσταντίνος αλλά δεν
μπορώ να πω ότι με κάλυψε. Πιθανόν επειδή δεν είχα κάποιον να με διδάξει και
πάλευα μόνος μου. Από την δική μου πλευρά πάντως δεν θα σου το πρότεινα...

Σκέψου σοβαρά το ενδεχόμενο να κατεβάσεις πρώτα μερικά pdf ωστέ να δεις ποιά
σε καλύπτουν πριν τα αγοράσεις (ενώ παράλληλα θα σου έλεγα να μείνεις μακριά
από ελληνικά βιβλία γιατί δυστυχώς η μάστιγα του 'μεταφράζουμε τα πάντα και
το βιβλίο μας κάνει μόνο για παπαγαλάκια που θέλουν να αποστηθίζουν
πράγματα' υπάρχει σε μεγάλο βαθμό). Βρες ένα βιβλίο για κάθε τομέα (XHTML,
CSS, PHP, MySQL, Javascript / AJAX) και όχι ένα γενικού σκοπού, ενώ μάλλον
καλό θα σου κάνει να ασχοληθείς εξαρχής με Object Oriented προσέγγιση (αν
ασχοληθείς με PHP).

Επειδή όμως βλέπω πως είναι η αγορά του Web Development (αν δηλαδή θέλεις να
βρεις κάποια στιγμή δουλειά στον τομέα) θα σου πρότεινα να ασχοληθείς με
κάποιο PHP framework (Cake ή Zend π.χ.) γιατί οι περισσότερες εταιρείες
ζητάνε (κυρίως Zend βλέπω πάντως). Επίσης, πολλές εταιρείες δουλέυουν σε
.Net ή JSP οπότε δεν θα ήταν άσχημο να ψάξεις και αυτή την προοπτική. Ναι
όπως κατάλαβες ο τομέας είναι ένα μικρό χάος.

Ελπίζω να βοήθησα. Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο.

Στις 30 Ιανουαρίου 2010 12:19 π.μ., ο χρήστης Vasilakis Filippos <
filpiranesi at hotmail.com> έγραψε:

>  Το έχω στα υπόψη μου αυτό το site όπως και αυτό
> http://www.developphp.com/ αλλά το θέμα είναι οτι κουράζομαι να διαβάζω
> από το pc και από την άλλη θα ήθελα κάτι σε offline mode δηλαδή να το παίρνω
> και στον καναπέ μου..
> Anyway thanx για τις απαντήσεις σας :-)

"While we are postponing, life speeds by." - Seneca