[Plug] Co-working in Patras with Indifex: Call for Interested folks

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Nov 20 01:00:43 EET 2009

On Thu, 19 Nov 2009 13:15:08 +0200, Dimitris Glezos <glezos at indifex.com> wrote:
> Η ιδέα είναι να ενοικιάσει η Indifex έναν αρκετά μεγαλύτερο χώρο από
> ότι χρειαζόμαστε, να στήσουμε όλη την απαραίτητη υποδομή, και να
> προσφέρουμε ένα γραφείο σε ελεύθερους επαγγελματίες και άλλες μικρές
> startups. Το πακέτο θα περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα: γραφείο,
> τηλέφωνο με δωρεάν αστικά/κλπ, internet, wifi, καφετιέρες/full
> κουζίνα, φωτοτυπικό, γραφική ύλη, meeting room, projector, 24/7. Το
> κόστος θα είναι πολύ λογικό (και σίγουρα, ανταγωνιστικό από το να
> δουλεύει κανείς από μια καφετέρια).

Πολύ ενδιαφέρον!

Για μένα, τουλάχιστον, που δουλεύω πολλές ώρες από το σπίτι, είναι λίγο
βαρετό να βλέπω το ίδιο σκηνικό ΚΑΘΕ μέρα.  Κάτι τέτοιο θα ήταν μια
ωραία αφορμή να ξεμυτίζω και λίγο.  Είμαι σίγουρος ότι το «κοινωνικό»
κομμάτι ενός τέτοιου εγχειρήματος θα μ' αρέσει πολύ περισσότερο από το
να φτιάχνω καφέ μόνο για μένα το πρωί :-D