[Plug] Προσφορά δωρεάν Hosting για το Plug --- RE: Αποφάσεις πρώτης συνάντησης 2009

Konstantinos Togias ktogias at gmail.com
Tue Oct 20 13:35:27 EEST 2009

2009/10/20 Dimitris Leventeas <mydimle at gmail.com>:
> Εναλλακτική πρόταση:
> http://www.freestuff.gr/forums/viewtopic.php?t=45745&postorder=asc
> --
> http://taspython.eu/ because simplicity matters

Γειά,

Δυστυχώς αν και το ήθελα δεν μπόρεσα να έρθω στις τελευταίες 2 συνατήσεις :(

Μια πρόταση είναι να φιλοξενηθεί το site μας στον server που έχει
στηθεί στο μαθηματικό και φιλοξενεί το site του ubutnu-gr. Τον server
διαχειρίζομαι εγώ και μπορώ να δώσω priviledged access και σε κάποιον
άλλο αν θέλει και φυσικά η φιλοξενία θα παραχωρείται δωρεάν από το
τμήμα. Αν μας ενδιαφέρει, πείτε μου να έρθω σε επαφή με τους υπέθυνους
του εργαστηρίου του μαθηματικού, για να τους ενημερώσω - ζητήσω την
άδεια για το τυπικό της υπόθεσης.

Ακόμα μπορώ να βοηθήσω στο στήσημο του site σε drupal (αν δεν έχει
προσφερθεί ήδη κάποιος και δεν έχει επιλεγεί κάποιο άλλο framework).

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.

Ubuntu-gr LoCo team member