[Plug] Παρουσίαση PLUG

Ioannis Kalantzis ikalantzis at ceid.upatras.gr
Mon Oct 19 20:15:17 EEST 2009

> Λοιπών, οι πιθανές μέρες/ώρες για συνάντηση είναι:
>
> Τρίτη  27/10 11:00 Β4
> Τρίτη 27/10 13:00 Β3
> Πέμπτη 22/10 18:00 Β3
>
> Ειδικά αυτοί που θα κάνουν παρουσιάσεις παρακαλώ να απαντήσουν ASAP
> ώστε σήμερα να έχει βγεί ανακοίνωση στο my.ceid
>
> Γενικά τρίτη το πρωί βολεύει και αν το κάνουμε στις 11 έχουμε την
> δυνατότητα αμα γίνει κάτι και η αίθουσα δεν είναι διαθέσιμη, να πούμε
> οτι τελικά θα γίνει λίγο αργότερα στην Β3. Απο την άλλη, η Πέμπτη
> είναι πιο κοντά αλλά πιο άβολη ώρα.

> [...]

Καλησπέρα,
Κι εγώ πιστεύω ότι τελικά για αυτή την Πέμπτη είναι κάπως πιεστικά τα
πράγματα, βλέποντας το πρόγραμμα των αιθουσών. Επίσης, μετά τις 6 ο κόσμος
αραιώνει σημαντικά στο ceid οπότε δεν την θεωρώ και την καλύτερη επιλογή.

Αντιλαμβάνομαι ότι έχει καθυστερήσει αρκετά και το πάμε από τη μια
μέρα/ώρα/τόπο στην άλλη αλλά "τέλεια" επιλογή, που να βολεύει τους πάντες
δεν υπάρχει, οπότε ας συμβιβαστούμε τουλάχιστον με κάτι βολικό από άποψη
αίθουσας αντί να βιαστούμε για αυτή την Πέμπτη.

So, my vote is for Τρίτη, 11.00 ή λίγο αργότερα @ Β4 (για να έχουμε και τη
Β3 ως backup όπως είπε ο Βασίλης). Και λίγο αργότερα στη 1 @ Β3 όμως δεν
βλέπω να υπάρχει κάποιο πρόβλημα, οπότε ας συμφωνήσουμε ανάμεσα σε μία από
αυτές τις 2 ώρες.

Γιάννης