[Plug] Βιβλιοθήκη PLUG

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Mon Oct 19 19:25:59 EEST 2009

On Oct 19, 2009, at 2:01 AM, Vasileios Georgitzikis wrote:

> [...]

Λοιπών, οι πιθανές μέρες/ώρες για συνάντηση είναι:

Τρίτη  27/10 11:00 Β4
Τρίτη 27/10 13:00 Β3
Πέμπτη 22/10 18:00 Β3

Ειδικά αυτοί που θα κάνουν παρουσιάσεις παρακαλώ να απαντήσουν ASAP
ώστε σήμερα να έχει βγεί ανακοίνωση στο my.ceid

Γενικά τρίτη το πρωί βολεύει και αν το κάνουμε στις 11 έχουμε την
δυνατότητα αμα γίνει κάτι και η αίθουσα δεν είναι διαθέσιμη, να πούμε
οτι τελικά θα γίνει λίγο αργότερα στην Β3. Απο την άλλη, η Πέμπτη
είναι πιο κοντά αλλά πιο άβολη ώρα.

Επειδή πρέπει να παρθεί ΣΥΝΤΟΜΑ μια απόφαση και το λιβανίζουμε εδώ και
τρεις βδομάδες, απαντήστε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα με το πότε
προτείνετε για να έχει κλείσει. π.χ. αν γίνεται μέχρι τις 11 το βράδυ
σήμερα να έχει παρθεί μια απόφαση.

Βασίλης