[Plug] Προσφορά δωρεάν Hosting για το Plug --- RE: Αποφάσεις πρώτης συνάντησης 2009

Themistoklis Savvidis themhs at gmail.com
Mon Oct 19 01:25:31 EEST 2009

Δεν ξέρω τι παίχτηκε και έσπασε το thread, οπότε παραθέτω το mail στο
οποίο απάντησα:

====

Καλησπερά,
Ονομάζομαι Μπλέκος Ηλίας, έχω την εταιρία pleusis.gr που παρέχει hosting και
δημιουργία ιστοσελίδων.
Είμαι φίλος του ελεύθερου λογισμικού, και γενικά προσπαθώ να "παίζω" μόνο με
Linux (ubuntu... no flame war intended).
Ως εκ τούτου θα ήθελα να γίνω σπόνσορας της προσπάθειας σας, προσφέροντάς
σας δωρεάν Hosting για ένα χρόνο χωρίς ΚΑΜΙΑ οικονομική υποχρέωση. Το πακέτο
είναι το βασικό με τα εξής χαρακτηριστικά:

-Χώρος φιλοξενίας 500MB
-Bandwidth 6GB
-FTP accounts: 5
-Email accounts 10
-Databases (mysql): 2
-Parked domains:5
-Subdomains:unlimited

Το μόνο που θα ήθελα είναι να φαίνεται στο footer του site σας hosted
by:pleusis.gr (με active link)

Σημ.1: όπως και σε κάθε Hosting απαγορεύεται η διακίνηση πορνογραφικού
υλικού, προγραμμάτων, cracks, Κλπ.κλπ
Σημ.2: θεωρώ ότι το standard πακέτο ικανοποιεί τις ανάγκες σας. Εάν όμως
χρειαστείτε παραπάνω bandwidth, email λογαριασμούς τότε θα πρέπει να το
συζητήσουμε ώστε να σας προσφέρω κάτι σε προνομιακή τιμή.
Σημ3. Το hosting γίνεται σε servers με Linux, και υπάρχει σχετικό
διαχειριστικό εργαλείο (cpanel) όπου μπορείτε να δείτε στατιστικά στοιχεία,
να κάνετε install ορισμένα προγράμματα (px joomla, ticketing systems,etc)

Φιλικά,
Μπλέκος Ηλίας
Τηλ. 6945 053 728
Email: ilias at blekos.com