[Plug] Αποφάσεις πρώτης συνάντησης 2009

ithilgore advent.cloud.strife at gmail.com
Sat Oct 17 13:45:18 EEST 2009

Apostolos Mpessas wrote:

> Πιστεύω πως  η πρώτη παρουσίαση θα έπρεπε να ήταν κάποια σε στυλ tutorial,
> καθώς αυτή θα αποτελεί "κάλεσμα". Δεν ξέρω πόσους θα ενδιέφερε το google
> summer of code (κακώς, αλλά οι περισσότεροι δε θα ξέρουν καν τι είναι), ενώ
> και σίγουρα τους νεότερους που δεν ξέρουν καν τι είναι μία βάση δεδομένων δε
> νομίζω ότι θα τους ελκύει και η δικιά μου (εισαγωγή σε web security). Οπότε,
> για πρώτη ίσως θα ήταν καλύτερη ιδέα να βρεθεί μια άλλη παρουσίαση.
>
> Αποστόλης

Η πρώτη παρουσίαση νομίζω ότι πρέπει να έχει σαν στόχο να κεντρίσει το
ενδιαφέρον του κόσμου και ένα απλό και purely technical tutorial δεν ξέρω
κατά πόσο θα βοηθήσει ιδιαίτερα σε αυτό.
Γι'αυτό το λόγο προτείνω να γίνει μια παρουσίαση από τον Γλέζο (αν φυσικά
μπορεί) για αρχή, μιλώντας για Indifex etc και πώς γίνεται να βγάλει κανείς $$
από το Open Source.

-- ithilgore