[Plug] Το μέλλον του PLUG

Teta Bilianou tetonio at gmail.com
Fri Oct 2 17:12:57 EEST 2009

2009/10/2 Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>:

> Αυτό με τον ΑΣΤΟ είναι καλή ερώτηση.  Αλλιώς κι εγώ ψήνομαι να κάνουμε
> κάτι.  Ακόμα κι αν είναι κάτι του στυλ «κάθε Πέμπτη βράδυ πάμε στο τάδε
> μέρος για μπύρες».
>
> Όσο για θέματα, μια ιδέα που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι σε λίγο είναι το
> Athens Digital Week.  Εδώ και μέρες ετοιμάζω ένα άρθρο για το weblog
> μου, με θέμα «Mentorship in the FreeBSD Project».  Ίσως έχει ενδιαφέρον
> λίγο πριν το ADW να το κάνω mini-talk για το PLUG.  Αν έρθει και νέος
> κόσμος, που δεν έχει ασχοληθεί πολύ με open source ακόμα, θα είναι και
> πολύ χρήσιμο :)

> [...]

Γεια σας και καλή χρονιά να έχουμε!!!

Είμαι κ εγώ μέσα για συνάντηση, είτε στον ΑΣΤΟ είτε κάπου έξω, για να
δούμε τι θα κάνουμε φέτος, αν θα προχωρήσει κλπ. Με τον ΑΣΤΟ δεν
υπάρχει κανένα πρόβλημα. Υπάρχει μάλιστα και κόσμος από το σύλλογο που
θέλει να έρχεται στο plug και με έχει ρωτήσει πότε γίνονται οι
συναντήσεις.

Ο ΑΣΤΟ είναι ένας σύλλογος που έχει αρκετές ομάδες (φωτογραφίας,
ταινιών μικρού μήκους, θεάτρου, καλλιτεχνικό εργαστήρι κλπ). Για φέτος
έχει προταθεί σαν ιδέα κάθε ομάδα να παρουσιάσει κάτι από αυτά που
κάνει και στις υπόλοιπες ομάδες. Είναι κάτι πολύ ενδιαφέρον και
πιστεύω ότι θα μπορούσαμε και εμείς να συμμετέχουμε σε αυτό. Δηλαδή
κάποια μέρα να αναλάβουμε να κάνουμε μία παρουσίαση για το linux αλλά
και για το plug στις υπόλοιπες ομάδες του ΑΣΤΟ και σε όποιον
ενδιαφέρεται να έρθει.

Βέβαια όλα αυτά τα συζητάμε και από κοντά!

Τέτα