[Plug] Software freedom day

George geonik250 at yahoo.gr
Tue Sep 15 00:26:41 EEST 2009

On Monday 07 September 2009 20:30:03 Vasileios Georgitzikis wrote:

> Poli oraia idea. Count me in apla oxi gia para polla (eksetastiki you
> know). Ante psitheite psitheite.
> Tha mporousame aneta na moirazoume:
> 1.CD me diafores dianomes opos freebsd, fedora, ubuntu, klpz klpz
> 2.CD me openoffice kai alla free software programata
> 3.Enimerotiko iliko gia tin PLUG
>
> kai fisika kalo tha itan na exoume 1-2 pc opou na kanoume LiveUSB me
> fedora kai Ubuntu. Ante doste ideess!
>
> Vasilis

Δεν βλέπω ενθουσιασμό. Άντε ξυπνήστε τον ακτιβιστή μέσα σας!

Προτείνω να στήσουμε τραπεζάκι πλατέια Όλγας 10:00 με 12:00 αυτό το Σάββατο.
Μοιράζουμε ενημερωτικά φυλλάδια, live cd και έχουμε και ένα δύο λάπτοπ για
επίδειξη.
Τραπεζάκι και  καρέκλες μπορούμε να κουβαλήσουμε από ΑΣΤΟ. Θα χρειαστεί να
αγκαρευτεί κάποιος με κλειδί για να μπούμε.
Φυλλάδια μπορούμε να αντιγράψουμε κάποιο από το google group[1] ή αν δεν
υπάρξει κάτι φτιάχνουμε εμείς ένα κειμενάκι. Ποσότητα γύρω στα 100 ειμαστε
οκ(;).
Ένα πόστερ με την αφίσα του Greek SFD.
50(;) live cds με ubuntu 9.04 (32bit, 64bit;).
Ένα ή δύο λάπτοπ με κάποια διανομή για επίδειξη.
Ο ιδιοκτήτης στην καφετέρια της πλατείας Όλγας είναι οκ με το να πάρουμε ρεύμα
αρκεί να στήσουμε διακριτικά την μπαλαντέζα για να μην ενοχλούμε τους πελάτες
και δεν τραβήξουμε πολύ ρεύμα για να μην πέσει η ασφάλεια. Φαντάζομαι για δύο
λάπτοπ δεν υπάρχει πρόβλημα.

Σε περίπτωση βροχής μπορούμε να στήσουμε στην άλλη μεριά της πλατείας όπου
υπάρχει τέντα από καφετέρια που δεν τη χρησιμοποιεί πια, αλλά δεν θα έχουμε
ρεύμα.

Εγώ μπορώ να κανονίσω την μπαλαντέζα και την εγκατάσταση.Επίσης μπορώ να
τυπώσω σε έγχρωμο laser φίλου φυλλάδια και σε Α3 την αφίσα.

Άντε ψηθείτε. Δειτε τι μπορεί να κάνει ο καθένας να το οργανώσουμε. Θα είναι
σα να πάμε για καφέ πλατεία Όλγας, μόνο που θα φέρουμε δικό μας τραπέζι και
καρέκλες, και θα μιλάμε στον κόσμο για Linux και ελέυθερο λογισμικό.
Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο;

[1] http://groups.google.com/group/greeksfd

Γιώργος Νικολόπουλος