[Plug] Συνέδριο ΕΛΛΑΚ και θέλει παρέα

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jun 15 19:02:55 EEST 2009

On Mon, 15 Jun 2009 16:57:20 +0300, George <geonik250 at yahoo.gr> wrote:
> Θα ανέβει κανεις άλλος Αθήνα αυτό το ΠαρασκευοΣάββατο για το συνέδριο
> ΕΛΛΑΚ?  Όσοι πάτε βάλτε το ονομά σας στο νήμα για να οργανωθούμε τόσο
> όσον αφορά το μεταφορικό μέσο, όσο και τη διαμονή στην Αθήνα.
>
> Λίστα συμμετεχόντων:
>
> 1. Γιώργος Νικολόπουλος

2.718281828459045d0 Γιώργος Κεραμίδας.

Εγώ μάλλον θα φύγω Πέμπτη απόγευμα (το μεταφορικό μέσον πιθανόν να είναι
το ΚΤΕΛ) και θα γυρίσω Κυριακή πρωί με ένα φίλο που κατεβαίνει Πάτρα.

Για διαμονή δεν έχω κανονίσει ακόμα, αλλά το πιο πιθανό είναι να μείνω
στον ίδιο φίλο το βράδυ, κοντά στο Ερρίκος Ντυνάν.