[Plug] (Πρόταση) Jaunty Release Party (9.04) - ΠΑΤΡΑ Κυ-3/5

Hiken flamefist at gmail.com
Thu Apr 30 12:11:59 EEST 2009

Εγώ δήλωσα από τις 12 και μετά, χωρίς να είμαι 100% σίγουρος αν θα έρθω
(είναι και μια άλφα απόσταση από το αίγιο)
Προτιμώ από θέμα ώρας 5 και μετά, αλλά σκέφτομαι ότι θα γίνεται ψιλοπανικός
εκείνες τις ώρες και δεν θα βρίσκω να αράξω...
Επομένως φαντάζομαι οτί κατά τις 12 είναι καλά.

2009/4/29 Konstantinos Togias <ktogias at math.upatras.gr>

> Μέχρι στιγμής στο doodle έχουν δηλώσει 9 άτομα. Οι ώρες που μπορούμε
> οι πιο πολλοί είναι 11:00 πμ 12:00 μμ 5:00 μμ και 6:00 μμ με τον
> spiros / modenas88 να μην μπορεί 11:00 πμ και 12:00 μμ και τον
> dimosfire να μην μπορεί 5:00 μμ και 6:00 μμ. Ένας από τους δυο
> δυστυχώς θα μείνει δυσαρεστημένος. Καλό θα ήταν αύριο να
> οριστικοποιήσουμε την ώρα ώστε να σταλούν κάποιες ανακοινώσεις και
> εκτός του forum. Λοιπόν πρωί ή απόγευμα; Πρέπει να διαλέξουμε. Εγώ
> προτείνω και προτιμώ πρωί κατά τις 11, όπως είχε γίνει και το
> προηγούμενο release. Θα έχει και λιγότερο κόσμο στο Σταθμό. Φοβάμαι αν
> [...]

"While we are postponing, life speeds by." - Seneca