[Plug] (Πρόταση) Jaunty Release Party (9.04) - ΠΑΤΡΑ Κυ-3/5

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Tue Apr 28 17:00:10 EEST 2009

Έφτιαξα cd labels για τα cd που θα μοιράσουμε. Τα έχω ανεβάσει στο
http://files.ubuntu-gr.org/artwork/CD_Labels/9.04/patras_release_party/
. Όποιος γράψει cd για το party μπορεί αν θέλει να πάρει αυτοκόλλητες
ετικέτες και να τις εκτυπώσει. Εχω ήδη κάψει 16 amd64 και θα κάψω και
καμία 20αριά ακόμα i386.